Pappi

Sveitsin suomalaispapin työ on Suomen ev. lut. kirkon tukemaa ja papin virka on määritelty osa-aikaiseksi (40 %).

Pappi työskentee Sveitsissä asuvien suomalaisten,heidän perheittensä  ja kirkkomme ekumeenisen toiminnnan hyväksi.

Otathan rohkeasti yhteyttä kun kaipaat luottamuksellista keskustelua, toivot pappia kirkollisiin toimituksiin (kuten kasteet, konfirmaatiot tai hautajaiset) tai kun tiedät jonkun muun tarvitsevan suomalaisen papin palveluja tai apua eri elämäntilanteissa. Pappi on täällä sinua varten olinpaikasta, iästä tai hengellisestä taustastasi riippumatta.

Tapaamisiin elämän erilaisissa ilon- ja surun-, arki- ja juhlahetkissä! Lue täältä Pia-papin tervehdys !

Hallitus

SKS:n hallituksen muodostavat yhdistyksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja ja toimihenkilöt sekä seurakuntaneuvostojen edustajat. Hallitus valmistelee yhdessä papin kanssa kokoukset sekä vuosikokouksen ja huolehtii kokousten päätösten toimeenpanosta ja tiedottamisesta.

SKS:n varapuheenjohtaja, hallituksen jäsen
Basel
SKS:n tiedottaja, hallituksen jäsen, Itä-Sveitsin seurakuntaneuvoston puheenjohtaja, kotisivun ylläpito
Itä-Sveitsi
Lausannen seurakuntaneuvoston puheenjohtaja, hallituksen jäsen
Lausanne
Baselin seurakuntaneuvoston puheenjohtaja, hallituksen jäsen
Basel
Pappi, SKS:n sihteeri
+41-79-6363456

Pia Tuulia toimii Pia Repo-Leineen rinnalla SKS:n palveluksessa.