Voit täyttää allaolevan nettilomakkeen tai tulostaa postitse palautettavan lomakkeen pdf-muodossa tästä klikkaamalla.

Lue lisää jäsenyydestä.

SKS:n uusi tilinumero on Zürcher Kantonalbank,8006 Zürich, Die Finnische Kirche in der Schweiz, Konto-Nr  1148-4533.603, IBAN  CH11 0070 0114 8045 3360 3

Maksaessasi jäsenmaksua laita viitetekstiksi `Jäsenmaksu`.

Jäsenhakemus Suomalainen Kirkko Sveitsissä

Suomalainen Kirkko Sveitsissä on rekisteröity yhdistys. Suositeltu vapaaehtoinen jäsenmaksu on SFr. 35,- / vuosi.

Voit liittyä SKS-yhdistykseen ilmoittamalla yhteystietosi tällä lomakkeella.

Tietosuoja

SKS kerää sinulta henkilötietoja jäsenrekisteriä varten. Rekisteri sisältää tällä lomakkeella antamasi tiedot.Rekisterin käyttöoikeus on niillä yhdistyksen toimihenkilöillä, joilla on siihen asemansa puolesta oikeus ja tarve.Emme luovuta henkilötietojasi kolmansille osapuolille ja poistamme ne välittömästi lakkauttaessasi jäsenyyden.

Lähetettyäsi lomakkeen saat tiedon lähetyksen onnistumisesta välittömästi.