Katso etusivun tapahtumakalenterista ajankohtaiset päivämäärät!

Myyjäiset muodostavat yhden SKS:n varainhankinnan päämuodoista

Myyjäiset ovat joko kirkkomme itse järjestämät tai sitten myyjäisissä on SKS:n oma myyntipöytä!

Tule ostamaan ja myymään kotimaisia ruokia ja muita tuotteitasi. Myyjäiset pyörii vapaaehtoisavustajien varassa!

BASEL / BERN / GENEVE / ZÜRICH

Kevättori ja suomalainen kirpputori

Tarjolla erilaisia suomalaisia tuotteita, mämmiä, tuoretta ruisleipää ja makeisia.

Keittiöstä tarjoillaan maittavaa lohikeittoa ja kahvipöydästä karjalanpiirakoita munavoilla, erilaisia leipiä ja makeita suomalaisia pääsiäisen ja kevään leivonnaisia.

Kevättori on SKS Zürichin organisoima ja mukana ovat Sveitsin suomalaisyhdistykset, suomalaiset kauppiaat sekä SKS.

Suomalaisella Joulutorilla ja Kevättorilla on nyt omat Facebook-sivut nimellä "Suomalainen Joulutori ja Kevättori Zürich"

Järjestetään keväisin jonain lauantaina Migrationszentrumissa.

Zürichin ev-lut kirkon joulumyyjäiset

Seurakuntamme yhteistä joulubasaaria vietetään perjantaisin ja lauantaisin jonain marraskuun viikonloppuna.

Salissa mm. norjalaisten, tanskalaisten ja meidän suomen kielisten oma myyntikoju. Tarjolla on lohikeittoa ja muita jouluisia herkkua.

Basaaritiimi ilahtuu vapaaehtoisista avustajista.

Basaarin tuotto lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen vuosittain päätettävään kohteeseen.

Info: bazar@luther-zuerich.ch

Joulutori

Perinteinen Joulutori järjestetään vuosittain. Torilla on myyntipöytiä isossa ja pienessä salissa, ylä- ja ala-aulassa sekä pääoven edessä. Myyntipöytiä on noin 40 kappaletta, joissa tarjotaan erilaisia suomalaisia tuotteita, mm. jouluisia leivonnaisia. Lisäksi torilla on mahdolllisuus syödä herkullinen joululounas. Torilla on myynnissä tuoretta ruisleipää.

Torilta voi varata pöydän tai useampia. Otamme mukaan suomalaisia myyjiä ja suomalaisten tuotteiden myyjiä.

Tarvitsemme torille paljon vapaaehtoisia avustajia - tervetuloa mukaan.